سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اختصاص پنج میلیارد ریال برای تعمیر مدارس ایلام

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از اختصاص پنج میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی مدارس استان در فصل تابستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سعید هژبری اعلام کرد: این اعتبار در طول فصل تابستان برای ایزوگام و آسفالت حیاط مدارس مناطق مختلف شهری و روستایی استان هزینه خواهد شد.
هژبری همچنین از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هجرت در مدارس استان خبر داد و افزود: این طرح تابستان امسال نیز همچون سال های گذشته از ابتدای ماه جاری آغاز و در قالب آن مدارس با مشارکت دانش آموزان بازسازی می شوند.
وی اضافه کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله در فصل تابستان اجرا و در قالب آن مدارس توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی خواهند شد.
هژبری با بیان اینکه پارسال 100 فضای آموزشی استان در طرح هجرت بازسازی شد، تاکید کرد: اجرای این طرح به آموزش و پرورش استان ابلاغ شده تا نیازهای تعمیراتی مدارس را به این دستگاه اعلام کنند.
به گفته هژبری، دانش آموزان علاقه مند می توانند با شرکت در این طرح تا شهریورماه در تعمیر مدارس استان مشارکت کرده و حق الزحمه نیز دریافت کنند.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اختصاص ، تعمیر ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.