سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور اولین هیئت تحقیقاتی در نمایشگاه لیبل اکسپو

اولین هیئت تحقیقاتی در نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو حاضر می شود. این تیم متشکل از 30 نفر است و در آن افراد صنعت لیبل و اعضای اتحادیه صادر کنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ حضور دارند.

ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان صنعت چاپ در خصوص اخبار جدید این اتحادیه به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولین هیئت تحقیقاتی در نمایشگاه لیبل اکسپو شیکاگو حاضر می شود. این تیم متشکل از 30 نفر است و در آن افراد صنعت لیبل و اعضای اتحادیه صادر کنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ حضور دارند. نمایشگاه در 23 شهریور ماه و در شهر شیکاگو برگزار خواهد شد. رایزنی های اولیه برای حضور در نمایشگاه لیبل اکسپو صورت گرفته و هم اکنون برای اخذ روادید و حضور در نمایشگاه اقدام می کنیم.

وی افزود: دومین همایش بزرگ صنعت چاپ و لیبل در سوم شهریورماه سال جاری به همت اتحادیه صادر کنندگان و وارد کنندگان صنعت چاپ برگزار می‌شود. در این همایش مدرسینی از کشورهای آلمان، دانمارک و انگلیس حضور دارند. مدت اجرای این همایش یک روزه خواهد بود. در این همایش از صبح تا ظهر به بیان دستاوردهای صنعت لیبل، تولید کننده و مصرف کننده می‌پردازند.


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.