کار‌گروه چاپ لیبل در اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ راه اندازی شد.

ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ در گقتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین خبرها در خصوص این اتحادیه گفت: کار‌گروه چاپ لیبل در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ راه‌اندازی شد و چهارمین جلسه آن روز چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: کار‌گروه چاپ لیبل را با هدف حمایت از بخش چاپ لیبل راه‌اندازی کردیم. از آنجا که اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ نگاه ویژه‌ای به بخش لیبل و احداث زیرساخت‌های صادراتی داشته است، گروهی از سرمایه‌گذاران متوجه بازار بکر ایران در این زمینه شدند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ با اشاره به رشد صد‌درصدی در زمینه ورود لیبل اظهار داشت: با توجه به آنکه سرمایه‌گذاری در  زمینه لیبل نو است و یکسری بازار این صنعت به همراه حضور سرمایه‌گذاران، ماشین‌آلات جدید لیبل به ایران وارد می‌شود. این کار با هدف حمایت از بخش‌های مختلف این صنعت صورت می‌گیرد.

ایمنی ادامه داد: ایجاد همایش و سمینار به منظور اطلاع‌رسانی بهتره دقیق‌تر به صنعت چاپ لیبل از اقدامات اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ دراین زمینه است. همچنین این اتحادیه نگاه ویژه‌ای به تأمین مواد اولیه برای چاپ لیبل و جلوگیری از واردات محصولات چاپی آن پس از حمایت از تولید لیبل دارد.وی تصریح کرد: اتحادیه صادرکنندگان و وارد‌کنندگان صنعت چاپ نگاه ویژه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها در صنعت چاپ دارد که پیامد آن صادرات صنعت چاپ است.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار