سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مهربانو و شهربانو در کاشان طرح تابستانه اجرا می‌کنند

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای طرح تابستانه ویژه اوقات فراغت بانوان در مجموعه های فرهنگی ورزشی مهربانو و شهربانو این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی رضازاده، در گفتگو با خبرنگاران گفت: دوره¬های آموزشی فوتبال، بسکتبال، دوچرخه¬سواری، والیبال، تنیس خاکی، اسکیت، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، دوومیدانی، پیلاتس، دارت، شطرنج و بدنسازی ویژه بانوان در این طرح اجرا می‌شود.
وی، تعالی و نشاط بانوان و غنی سازی اوقات فراغت ویژه دختران نوجوان، جوان و بزرگسالان را از اهداف اجرای این طرح در فصل تابستان برشمرد و گفت: تشویق بانوان در رده‌های مختلف سنی ، ایجاد زمینه‌هایی برای رغبت بیشتر در کسب مهارت‌های ورزشی همراه با استعدادیابی از  دیگر اهداف  طرح است.
به‌گفته‌وی، طرح تابستانه ویژه اوقات فراغت به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در مجموعه¬های فرهنگی ورزشی مهربانو واقع در بلوار صنعت، جنب پارک آیت الله مدنی و شهربانو واقع در بلوار شهدا جنب پارک لاله اجرا می‌شود.
رضازاده، در پایان با تاکید بر اینکه ورزش براي بانوان به عنوان حرفه و شغل مطرح نيست گفت: ورزش نوعي تفريح سالم است كه زنان نيز به عنوان يك فرد از اجتماع نیز بايد از آن بهره‌مند شوند تا به عنوان نيمي از پيكره اجتماع، مدير خانه و مسوول نظم و تربيت كودكان خود، روحیه‌ای شاداب،  بانشاط و سلامت داشته‌باشند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.