سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

توقیف سواری تویوتا لندکروز با 50 فقره تخلف حادثه ساز

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان از توقیف سواری تویوتا لندکروز با 50فقره تخلف حادثه ساز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سرهنگ علیرضا رضایی در تشریح این خبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز روز گذشته مأموران پليس راه شهرستان بیرجنديک دستگاه خودروي سواری تویوتا لندکروز را به علت تخلف از قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود:پس از بررسي و استعلام سوابق خودرو مشخص شد اين خودرو داراي50فقره تخلف حادثه ساز و19 ميليون و 900هزار ريال خلافي پرداخت نشده است.

وی گفت :برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي از تردد خودرو هاي متخلف با خلافي بيش از 10 ميليون ريال جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف خواهند شد که طبق همين ماده اين خودرو روانه پارکينگ شد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار کرد :حوادث رانندگي يکي از مهمترين علت هاي فوت ومعلوليت هاي نقص عضو در کشور است و سرعت غيرمجاز يکي از عوامل اصلي تصادفات است؛بنابراین رانندگان ضمن رعايت قوانين و مقررات و به منظور حفظ جان خود و شهروندان و پيشگيري از آسيب هاي فردي،خانوادگي واجتماعي ناشي از اين حوادث تحت هيچ شرايطي مرتکب تخلفات حادثه ساز نشوند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.