سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تصویب واگذاری 3 پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر کرمانشاه

واگذاری 3 پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر کرمانشاه در کمیسون ماده 27 وزارت ورزش و جوانان تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:با تصویب کمیسیون ماده 27 وزارت ورزش و جوانان و در راستای اجرای ماده 27 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 3 پروژه ورزشی نیمه تمام استان کرمانشاه بزودی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

صابر رحیمی گفت:این پروژه ها که در شهرهای کرمانشاه و اسلام آبادغرب قرار دارند، پس از طی شدن مراحل قانونی واز طریق مرایده عمومی و به بخش خصوصی واگذار می شوند.
به گفته وی پروژه های سالن سقف کوتاه واقع در شهرک معلم کرمانشاه ،سالن سقف کوتاه مجموعه ورزشی حضرت عباس(ع)واقع در فرهنگیان فاز یک کرمانشاه و سالن سقف کوتاه شهرک فرهنگیان اسلام آباد بود با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد 3 سالنی هستند که برای تکمیل و بهره برداری به صورت اجازه بلند مدت آماده واگذاری به بخش خصوصی هستند.
صابر رحیمی در ادامه خاطرنشان ساخت: این اقدام در راستای جذب و مشارکت بخش خصوصی در امر توسعه ورزش استان صورت می گیرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: پیش از این نیز این اداره کل در راستای این تکلیف قانونی 3 پروژه ورزشی نیمه تمام خود را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار نموده بود که این پروژه ها همینک تکمیل و در حال بهره برداری می باشند.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.