سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت

برگزاری دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در رودسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودسر گفت :دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی و هماهنگ کشوری در تاریخ ۲۴و ۲۵تیر ماه ۹۵ در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رودسر برگزار شد.

هادی یوسفی افزود: این دوره که دومین دوره از آزمون های هماهنگ در سال ۹۵ می باشد با حضور بیش از ۸۵۰ کاراموز شرکت کننده در دوره های آموزشی مرکز و آموزشگاه های خصوصی شهرستان رودسر، برگزار شد.

وی ادامه داد : آزمون های سنجش مهارت هرساله در هشت نوبت برگزار میشوند که هدف از برگزاری این آزمون ها بررسی عملکرد و توانایی کسب شده توسط کارآموزان در پایان دوره های آموزشی میباشد و این ارزشیابی به دو صورت تئوری و عملی صورت می گیرد که کارآموزان پس از کسب حداقل نمره ۵۰ (از صد نمره) میتوانند در آزمون عملی شرکت کنند و بعد از موفقیت در این دو مرحله گواهینامه مهارت بین المللی ازسازمان آموزش فنی و حرفه ای کسب می کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای رودسر در ارتباط با الکترونیکی شدن آزمون های هماهنگ گفت: هم اکنون ازمون های ادواری به صورت الکترونیکی و آنلاین در مرکز استان برگزار می شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.