سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

کشف 27 میلیارد ریال کالای قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف 28 محموله سنگین قاچاق در ایستگاه شهید نوری ودستگیری 47 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ سرهنگ روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:محور بین المللی تهران –مشهد شاهراه اصلی اتصال غرب به شرق کشور و از مسیرهای اصلی تردد قاچاقچیان است و مقابله با قاچاقچیان در این مسیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی توقیف 28 محموله سنگین قاچاق در ایستگاه شهید نوری با ارزشی بالغ بر 27 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون را نشانه عزم راسخ پلیس در مبارزه با قاچاقچیان دانست وافزود:در همین مدت 47 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
قاسمی تصریح کرد:داروی قاچاق ،لوازم آرایشی ، چوب و فرآورده های آن ،پرندگان کمیاب و شکاری ،احشام ،پارچه ، سیگار،سوخت و اقلام خوراکی از مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در این مرکز انتظامی است.
وی گفت: کشف 14 کیلوگرم انواع مواد مخدر ودستگیری 19 سوداگر مرگ از دیگر توقیفات ماموران انتظامی ایستگاه شهید نوری در سال 95 بوده است.
وی تاکید کرد:هر چند مبارزه مقتدرانه پلیس در محورهای داخلی کشور تاثیر بسزایی در کاهش میزان قاچاق و مانع از ورود کالای خارجی به بازار داخلی است،ولی ریشه این معضل بزرگ اقتصادی و اجتماعی باید در بیرون از مرزها خشکانده شود.
فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان بر تقویت وتجهیز هر چه بیشتر ایستگاه بازرسی شهید نوری و تاسیس مراکز دیگر کنترل جاده ای در سطح استان با هماهنگی دستگاه قضا تاکید و تصریح کرد:بسیاری از دستگاه های دولتی و نظارتی در روند کشف و دستگیری قاچاقچیان و بررسی کالاهای قاچاق با پلیس همکاری دارندکه از حسن همکاری این عزیزان قدردانی می شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.