سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

تیم واترپلوی دختران گیلان قهرمان کشور

تیم واترپلوی دختران گیلان قهرمان کشور شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ دبیر هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی استان گیلان گفت : تیم واترپلوی زیر 16 سال دختران استان که با نام اکسید آهن گیلان در مسابقات باشگاهی کشور جام شهدای آذربایجان غربی حضور یافته بود ، عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد .

عباس سلیمی افزود : در این دوره از رقابتها ، تیم واترپلوی زیر 16 سال اکسید آهن گیلان به همراه شش تیم از استانهای فعال در رشته واترپلو ، به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم واترپلوی دختران زیر 16 سال اکسید آهن گیلان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد .

وی اظهار کرد : مهنا سیدترابی ، سیده غزاله رضوی پور، یلدا خادم لو ، ملیکا خوبانی ، سارا احمدی ، ماندانا استوار راد ، ساقی جهاندیده ، عقیق قلی زاده ، مهشاد یوسفی ، صبا فرسنگ ، شمیم خلیلی ، طهورا علیزاده ، ملیکا ابراهیمی ، نگین بلوری و مبینا ریحانی اعضای تیم واترپلوی دختران اکسید آهن گیلان را در رقابتهای باشگاه های کشور تشکیل می دادند .

دبیر هیات شنا ، شیرجه و واترپلوی گیلان ادامه داد : همچنین کاسپین استادیان به عنوان مربی و زهرا تیرافکن به عنوان سرپرست تیم واترپلوی اکیسد آهن گیلان را در رقابتهای قهرمانی دختران زیر 16 سال کشور همراهی می کردند .

وی بیان کرد : همچنین مراسم استقبالی نیز از تیم واترپولوی دختران گیلان با حضور مسئولان و اساتید رشته شنا و واترپلوی گیلان و شهرستان رشت برگزار شد که در پابان به بازیکنان ، مربی ، سرپرست و همچنین بانی انصاری و کمند سنائی دو داور از گیلان که در این رقابتها قضاوت کردند ، هدایایی اهداء شد


انتهای پیام  /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.