سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

واحد های صنفی زیر ذره بین پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ مقدم افزود: در این طرح یک واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه اصناف و پیشگیری از تخلفات صنفی با جدیت پیگیری و میزان پایبندی اصناف به قوانین ابلاغی بصورت مستمر رصد می شود؛ اظهار داشت: در این رابطه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را به مدت سه روز در منطقه اجرا کردند.

مقدم خاطر نشان کرد : پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، در صدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه در این طرح به متصدیان ۶۵ واحد صنفی نیز تذکر  داده شد، گفت: رسیدگی قانونی به تخلفات واحد های صنفی در حال انجام است.

در این طرح مأموران عمل کننده از ۱۵۶ واحد صنفی بصورت محسوس و نامحسوس بازدید که طی ارزیابی های صورت گرفته به متصدیان پنج واحد صنفی اخطار پلمپ صادر و یک واحد صنفی را به علّت تکرار تخلفات پلمپ کردند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصناف ، پلیس ، تحت نظارت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.