از مدیران مدارس قهرمان در طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این مراسم با اهداء حکم و کاپ قهرمانی از مدیران مدارس قهرمان قدردانی شد و در خصوص اعزام تیمهای مدرسه قهرمان استان به مسابقات کشوری نیز تصمیماتی اخذ شد.

عظیمی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل گفت: با عنایت به اینکه مدرسه محوری و مشارکت پذیری دانش آموزان سرلوحه برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت می باشد در همین راستا در مراسم تجلیل از مدیران مدارس قهرمان در "مسابقات طرح مدرسه قهرمان " در سال تحصیلی 95-94 برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم با اهداء حکم و کاپ قهرمانی از مدیران مدارس قهرمان قدردانی شد و در خصوص اعزام تیمهای مدرسه قهرمان استان به مسابقات کشوری نیز تصمیماتی اخذ شد.

عظیمی در خصوص مدارس قهرمان طرح مدرسه قهرمان گفت: در رشته طناب زنی ابتدایی، آموزشگاه دخترانه شاهد نرگس ناحیه2 و پسرانه باهنر ایجرود و در رشته والیبال، آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد بهار ایمان و دبستان دخترانه علیمردان موحد ناحیه2 و در رشته فوتسال پسران در مقطع ابتدایی فرهنگیان آزادگان ناحیه2 و در مقطع متوسطه اول آموزشگاه شاهد امام حسین ابهر به عناوین قهرمانی دست یافتند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.