سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح 139 طرح بهزیستی در سطح استان اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح 139 طرح در سطح این استان در هفته بهزیستی(25 تا 31 تیرماه) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر شاه زیدی، در حاشیه آیین افتتاح چهار طرح خدماتی عمرانی اداره بهزیستی کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح ها با هزینه‌ 6 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
وی، اجرای 65 طرح خوداشتغالی برای بخدمت گیرندگان در سال جاری را تاکیدکرد وگفت:36 طرح از این تعداد واحد مسکونی، چهار واحد اداری و  مابقی غیرارادی است.
به گفته وی، 602 میلیون تومان نیز زکات فطره وکفاره در ماه مبارک رمضان در سطح استان برای بخدمت گیرندگان جمع آوری شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش 6 درصدی داشت.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان، اجرای طرح ضیافت الهی با 23 میلیارد تومان سفره افطاری، سبد کالا، مواد غذایی و کالاها را یادآورشد و گفت: 30 میلیارد تومان نیز مبلغ مشارکت های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی از موسسات دولتی وغیردولتی در سطح استان بود که نسبت به سال قبل رشد سه درصدی داشت.
شاه زیدی،  اظهارداشت :وظیفه اصلی سازمان بهزیستی عادی سازی زندگی برای کسانی است که با مشکل مواجه هستند.
وی، در پایان تصریح کرد :300 هزار نفر جمعیت تحت پوشش بهزیستی در سطح استان اصفهان بصورت مستمر و غیرمستمر خدمات می گیرند و یک میلیون نفر نیز از جمعیت این استان از خدمات مشاوره ای بهزیستی بهره مند می شوند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.