سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

آغاز طرح تابستانه کتاب در گیلان

اجرای طرح فروش کتاب با ٢٠ تا ٢٥ درصد تخفیف با عنوان "تابستانه کتاب" همزمان با سراسر کشور، در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت: این طرح فرهنگی تا 15 مرداد ماه در ١٣ کتابفروشی فعال استان گیلان اجرا می شود.

فیروز فاضلی با بیان اینکه در طرح تابستانه کتاب، کتابفروشی ‌های منتخب، کتاب‌ هایی که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند را به مخاطبان عرضه می کنند، افزود: کتاب های عمومی از 20درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف در این طرح برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه های جنگل، طاعتی، رستگار، شهر کتاب، فرازمند، بدر، دیبا، متفکران، مجتمع فرهنگی مهران و پاتوق کتاب در شهر رشت، فرهنگ انزلی، خانه کتاب لاهیجان و خاوری لنگرود، کتاب فروشی ها فعال و عضو این طرح  در گیلان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: موسسه خانه کتاب، پس از اجرای موفق دو طرح "کتابفروشی به وسعت ایران" در هفته کتاب سال گذشته و "عیدانه کتاب" در نوروز امسال، به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، در تابستان ٩٥، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیما به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

فاضلی افزود: استان گیلان با تعداد ٧ هزار و ١٧٤ خریدار کتاب، پس از استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی در رده چهارم پرفروش ترین استان ها در طرح عیدانه کتاب قرار داشت.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.