سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

دعوت 4 گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی

چهار گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت:، چهار ورزشکار گیلانی به اردوی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند .

سعید علیپور با اشاره به اینکه : با اعلام فدراسیون فوتبال ، 16 بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند که از این تعداد ، چهار بازیکن از استان گیلان است .

علیپور در ادامه افزود : بر این اساس ، حسن عبداللهی ، محمد احمدزاده ، فرید بلوک باشی و سینا رحمتی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این چهار ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از عصر امروز (سه شنبه) در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به مدت سه روز زیر نظر کادر فنی در کمپ تیمهای ملی در تهران برپا می شود ، حضور یابند .

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خود را برای شرکت در رقابتهای بین المللی کشور چین و همچنین مسابقات ورزشهای ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند آماده می کند .

وی بیان کرد : امیدواریم که این 4 ورزشکار گیلانی بتوانند با درخشش در اردوهای آمادگی ، به عضویت تیم ملی فوتبال ساحلی درآیند تا این تیم را در رقابتهای مختلف همراهی کنند


انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.