سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

دستگیری 15 معتاد متجاهر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری 15 معتاد متجاهر وکشف مقادیری از انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح سرد خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک ها و تفرجگاه های شلوغ و مرکزی شهر و جمع آوری 15 معتاد متجاهر خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت:اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که یکی از اولویت های مهم فرماندهی انتظامی استان سمنان است با هماهنگی دستگاه قضا از ابتدای سال جاری آغاز و با هدف مبارزه با انواع آسیب ها وجرایم همچنان ادامه داد.
وی افزود:ماموران انتظامی در قالب اجرای  این طرح ؛در عملیاتی که با حضور مستقیم دادستان وبازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود اجرا و بیش از 2 ساعت به طول انجامید ،تمامی پارک ها و تفرجگاه های شهر شاهرود را پاکسازی کردند.
کاظم زاده گفت:پارک های بزرگ بلوار،کودک،آبشار و شهدای محراب از جمله مناطقی بود که با حضور هفت تیم ویژه انتظامی کنترل و پاکسازی شد.
سرهنگ کاظم زاده از دستگیری 15 معتاد متجاهر و ولگرد در این طرح خبر داد و تصریح کرد مقادیری از انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح سرد نیز کشف و توقیف شد.
وی به توقیف دو دستگاه خودروی سواری به علت آلودگی صوتی و عدم رعایت اصول اخلاقی و برهم زدن امنیت روانی در این عملیات نیز اشاره کرد.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به انتقال متهمان به اداره پلیس و تشکیل پرونده قضایی برای آنان ،تاکید کردو گفت:هماهنگی مطلوب و نزدیک پلیس با مراجع قضایی،بستری است که جامعه را برای شهروندان امن و برای هنجارشکنان ناامن تر از قبل خواهدکرد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.