سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

141هزار تماس باوظایف وفعالیت های اورژانس اجتماعی

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه نزدیک 600 هزار تماس با اورژانس اجتماعی کشور برقرار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین اسدبیگی با بیان اینکه سالانه بیش از 600 هزار تماس تلفنی با مراکز اورژانس اجتماعی در کل کشور برقرار می‌شود، ادامه داد: اکثر این تماس‌ها یا مزاحمت است ویا تماس‌های اشتباه که به اورژانس اجتماعی مرتبط نیست.

وی اظهار کرد: از حدود 600 هزار تماسی که با اورژانس اجتماعی گرفته می‌شود فقط حدود 141 هزار مورد آن با وظایف و فعالیت‌های اورژانس اجتماعی مرتبط است.

رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درخواست مشاوره و راهنمایی را بیشترین موارد تماس‌هایی دانست که با اورژانس اجتماعی گرفته می‌شود و تاکید کرد: پس از آن اکثر موارد مربوط به اختلافات خانوادگی است که در صورتی‌کهدرخوایت مربوط به طلاق باشد، دفتر مداخله در بحران ما به منظور کاهش آمار طلاق پای کار می‌آید.

به گفته این مسئول، از مجموع تماس‌هایی که با اورژانس اجتماعی گرفته می‌شود، سهم کودک آزاری و همسرآزاری هریک حدود هفت تا هشت درصد و سهم خودکشی حدود یک درصد است.

اسدبیگی تصریح کرد: این در حالیست که مهمترین اهداف مد نظر برای تشکیل اورژانس اجتماعی رسیدگی به موارد کودک آزاری، همسرآزاری، خودکشی، خشونت خانوادگی، معلول آزاری و سالمند آزاری، فرار از منزل و ... است که سهم بسیار کمی را از تماس‌ها به خود اختصاص می‌دهند.


رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت اورژانس اجتماعی در چهار شهرستان کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور و سرپل‌ذهاب نیز خبر داد و تصریح کرد: اولویت ما برای راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در کرمانشاه با قصرشیرین است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.