سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گذر از تابستان گرم با صرفه‌جویی در مصرف آب

با صرفه جویی تنها 30 درصدی در مصرف آب می توانیم تابستان بدون مشکل داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به چاره اندیشی برای رفع بحران آب گفت: برای حل این مشکل، تنها راه حل واگذاری آب به بخش خصوصی و ورود سرمایه‌گذاربرای افزایش سرعت و کیفیت کارخواهد شد چرا که دولت اعتباری برای این بخش اختصاص نداده است.

هاشم امینی افزود: کمبود آب در بخش شرب، صنعت و کشاورزی یک مشکل اساسی است که نیازمند راه حل می باشد، که در این زمینه به همکاری مردم نیازمند هستیم و با مصرف بهینه و صرفه‌جویی 30 درصدی بتوانیم تا اواخر تابستان بدون مشکل سپری کنیم.

وی از کاهش 2 هزار لیتر آب در ثانیه در اصفهان خبر داد و گفت: بدلیل خشک بودن چاه‌های مجاور زاینده رود با کاهش 2 هزار لیتر آب در ثانیه مواجه هستیم که با این شرایط وضعیت فعلی آب اصفهان و گرمای تابستان سبب افت فشار آب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به لزوم همکاری مردم و صرفه‌جویی آب افزود: در برخی نقاط و شهرهای شمالی استان اصفهان از جمله برخوار و شاهین شهر افت فشار داریم اما سایر شهرهای استان مشکلی ندارند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته 450 میلیون تومان برای رفع مشکلات آب استان اعتبار داده شده است، بنابراین تنها گزینه ما استفاده از سرمایه‌گذار در این زمینه است و نباید منتظر دولت ماند .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.