سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگيری باند سارقان حرفه ‌ای در هرسين

فرمانده انتظامی شهرستان هرسين از دستگيری باند سارقان حرفه ای و كشف دو فقره سرقت منزل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "همتعلی شکری" گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت منزل در 24 ساعت گذشته در سطح حوزه شهرستان هرسين و بخش بيستون، دستگيری سارق يا سارقين در دستور کار ويژه انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: در همين راستا مأموران کلانتری 11 با فعال نمودن منابع اطلاعاتی موفق به شناسايی 3 نفر از سارقين شدند که  با هماهنگی مقام انتظامی نسبت به دستگيری از آنان اقدام و در يک اقدام غافلگيرانه سارقين را در منزل دستگير نمودند.
اين مقام انتظامی با بيان اينكه سارقين دستگير شده دو مرد و يک زن بودند، از آنان مقدار 50 گرم طلا، مبلغ 25 ميليون ريال وجه نقد و سه برگ سفته به ارزش 25 ميليون ريال کشف شد که در اين راستا پرونده تشکيل و سارقين تحويل مراجع قضايي گرديدند.
وی در ادامه از دستگيری يک نفر سارق منزل توسط ماموران پاسگاه بخش بيستون خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه بخش بيستون با توجه به سرقت انجام شده در سطح حوزه بخش بيستون با انجام کار تحقيقاتی و فعال نمودن منابع خبری موفق به شناسايی سارق و با هماهنگی مقام قضايی فرد سارق را را دستگير که به سرقت يک فقره سرقت منزل اعتراف که دراين راستا پرونده تشکيل و متهم تحويل مراجع قضايی گرديد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، باند ، سارق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.