نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب تکمیل مصوبات سفرهای گذشته دولت به ویژه سفر مقام معظم رهبری به استان را مهمترین خواسته مردم کرمانشاه عنوان کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرهاد تجری با اشاره به سفر پیش روی هیات دولت به استان،گفت: اگر این سفر بخواهد مصوبات بدون پشتوانه، بدون ضمانت اجرایی و بدون تامین منابع مالی داشته باشد، قطعا دور باطل خواهد بود.

وی تصریح کرد: در همین راستا انتظار می‌رود دولت به نحوی اقدام کند و مصوباتیداشته باشد که ضمانت اجرایی لازم برای آن وجود داشته باشد.

تجری به سفرهای دولت‌های گذشته و نیز سفر مقام معظم رهبری به استاناشاره کرد و افزود: این سفرها مصوبات زیادی برای استان به همراه داشتند، بویژه سفرمقام معظم رهبری که سفر پر خیر و برکتی از هر لحاظ برای استان بود.

وی با بیان اینکه مصوباتی از این سفرها هنوز به جای مانده که اجرایی نشده است، گفت: مصوبات این سفرها نیازهای استان را تا حد زیادی مرتفع می‌کند.

نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمانشاه نیاز به مصوبه جدیدی ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر اصلی‌ترینانتظار و خواسته اصلی ما از دولت تکمیل اجرای مصوبات سفرهای گذشته است.

تجری تصریح کرد: در کنار تکمیل مصوبات سفرهای گذشته یکی از خواسته‌های ما ایجاد فرصت‌های جدید در بحث مرزهای استان از جمله تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین است.

وی افزود: همچنین یکی از تاکیدات ما در این سفر بحث اقدام جدی و عملی در راستای عملیاتی شدن پروژه پالایشگاه آناهیتا است و در کنار این تکمیلپروژهراه آهن غرب کشور نیز یکی از دغدغه‌های مهم ما در این سفر است.

تجری اظهار کرد: دولت چنانچه بتواند مصوبات سفرمقام معظم رهبری را برای استان تکمیل کند، خدمت خود را به مردم استان کرمانشاه انجام داده و نیازی به مصوبه جدیدی نیست.

وی تصریح کرد: علاوه بر تکمیل مصوبات سفر مقام معظم رهبری با توجه به بیکاری بالای استان نیاز به پروژه‌های کوچک و زودبازده داریم تا با صرف هزینه اندک بتوانیم ایجاد اشتغال در استان داشته باشیم.

تجری به تصویب اعتبارات هزار میلیارد تومانی در سفرهای اخیر دولت به استانهای مختلف اشاره کرد و افزود: همین میزان اعتبارات به شرطی که تخصیص شود و روی کاغذ نماند، امیدوار کننده است.

نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی به تاخیر در سفر دولت به استان کرمانشاه هم اشاره و تصریح کرد: امیداریم با وجود این تاخیر، این سفر بتواند در نهایت بهره خوبی برای استان داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.