سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مسئولین و مردم باید از اشرافی‌گری بپرهیزند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روحیه انقلابی و اشرافی‌گری گفت: مسئولین و مردم نباید به سمت اشرافی‌گری بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: پیامبر(ص) در 6 موضوع 600 هزار کلمه را به حضرت علی(ع) آموخت که یکی از آنها این بود، هنگامی که مردم به سمت مستحبات می‌روند شما به دنبال واجبات باشید.


وی افزود: یکی از واجباتی که بر روی زمین مانده و فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: موضوع دوم اینکه هنگامی که مردم به دنبال دنیا هستند شما به دنبال آخرت باشید.

وی ادامه داد: موضوع سوم اینکه هنگامی که مردم مشغول غیبت و عیوب دیگران هستند شما به فکر خود باشید و در درون خود بنگرید.

مجیدی با اشاره به موضوع چهارم گفت: ایشان فرمودند هنگامی که مردم مشغول زینت دنیا هستند شما به دنبال زینت آخرت باشید.

وی یادآور شد: موضوع پنجم و ششم اینکه هنگامی که مردم مشغول کثرت عمل هستند شما به دنبال اخلاص عمل باشید و هنگامی که مردم مشغول به توسل به دیگران هستند شما به خدا توسل پیدا کنید.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: این توصیه‌ها و سفارش‌ها برای ما است و باید تلاش کنیم تا آنها را در زندگی جود جاری و ساری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از خداوند بخواهیم که زینتی برای ائمه اطهار(ع) باشیم، گفت: یکی از مسائلی که امروزه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند بحث فرهنگ است.

مجیدی تصریح کرد: باید ببینیم در خصوص فرهنگ چقدر در جامعه کار کرده‌ایم و تا چه حدی آن را عملیاتی کرده‌ایم آیا فرهنگ را از خانواده‌ها شروع کرده ایم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر فرمودند «اگر می خواهید روحیه انقلابی داشته باشید با اشرافی گری نمی‌توان انجام داد»، عنوان کرد: مسئولین ما نباید به سمت اشرافی گری بروند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ساده‌زیستی خاطرنشان کرد: این فرمایشات رهبری فقط برای مسئولین نیست بلکه برای همه مردم است.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.