معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز به لزوم واگذاری امور به بخش خصوصی و تشکل‌سازی در حوزه توانمندی‌های شهرستان اشاره کرد.

انجمن ملی کشمش به نام ملایر ثبت شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی گفت: واقعیت این است که بخشی از محصولات تولید و صادر شده از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و این گویای فقدان نظارت مطلوب بر این بخش است.


وی به بازفرآوری مجدد محصولات شهرستان در خارج از کشور اشاره و تصریح کرد: همین محصولات بازفرآوری شده به خود ملایر نیز صادر می‌شود و لازم است ما با ایجاد صنایع ارزش افزوده محصولات را برای شهر خود حفظ کنیم.

وی فرصت ایجاد انجمن کشمش را نیز بسیار مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: هرچقدر تشکل‌های قدرتمندتری داشته باشیم هم‌افزایی موثرتری ایجاد خواهد شد و اگر به واقع بتوانیم این انجمن و اتاق بازرگانی را تقویت کنیم بستر دستیابی به بخشی از جایگاه واقعی ملایر فراهم خواهد شد.

فرماندار ملایر خواستار تعامل و همکاری و مساعدت تمامی افراد و بخش‌ها برای تحقق این مهم شد و افزود: نباید مانع تحقق کارهای بزرگی شد که به نفع همه است چراکه اگر این ظرفیت برای شهرستان تحق یابد حتما آینده در خوری برای تولید ما خواهد داشت.

رضایی با اشاره به افق روشن پیش‌رو، خاطرنشان کرد: جای هیچ گونه ابهامی وجود ندارد که باید این انجمن به نام ملایر ثبت شود تا با برندسازی و تشکل به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جدید در زمینه فرآوری و صنایع تبدیلی برویم که مغفول واقع شده است.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.