سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

مهمترین خواسته مردم پاوه از سفر هیات دولت به کرمانشاه

فرماندار پاوه رسمی شدن مرز "شوشمی" را مهمترین خواسته شهرستان پاوه از هیات دولت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز ایده‌پور رسمی شدن مرز شوشمی یکی از مهمترین خواسته‌ها دانست و اظهار کرد: این مرز اکنون باز است و مبادلات کالا در آن انجام می‌شود، اما انتظار داریم با سفر هیات دولت رسمی شدن آن تصویب شود تا رونق صادرات و اشتغال بیشتری را برای مرزنشینان و سایر مردم منطقه شاهد باشیم.

فرماندار پاوه افزود: خواسته دیگر ما تکمیل بیمارستان 96 تخت‌خوابی پاوه است که اکنون 85 درصد کار آن انجام شده و فقط 15 درصد دیگر آن باقی مانده و به شدت برای سلامت و درمان مردم ضروری است.

به گفته این مسئول، آبرسانی بلندمدت به شهر پاوه از چشمه "هانی کوان" از دیگر خواسته‌های مردم از هیات دولت است تا مشکل کم آبی و تامین آب شرب شهر پاوه حل شود.

ایده‌پور بیان کرد: این طرح نیز حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خواسته ما این است که در سفر هیات دولت با تامین اعتبار مناسب تکمیل شود.

وی بهبود راه‌های مواصلاتی پاوه خصوصا کمربندی شهر پاوه را نیز خواسته چهارم این شهرستان از سفر هیات دولت اعلام کرد.

فرماندار پاوه یادآورشد: خواسته آخر ما تجهیز نهرهای باغات پاوه به سیستم‌های آبیاری نوین است که ما شش هزار هکتار باغ در شهرستان پاوه داریم.

وی باغداری را یکی از مهمترین منابع درآمدی مردم پاوه دانست که تامین مناسب آب آن می‌تواند به افزایش تولید محصولات باغی کمک کند.

فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به اینکه سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه 67 پروژه داشته است، خاطرنشان کرد: 85 درصد این پروژه‌ها اجرایی شده و تکمیل 15درصد مابقی آن خواسته ما از دولت است.

وی از افتتاح پروژه بزرگ "سد داریان" نیز در سفر هیات دولت به استان خبر داد و تاکید کرد: این سد با 1100 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و با کمک نیروگاه آن 210 مگاوات برق تولید می‌شود.
 


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.