سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری کنفرانس بین المللی کیفیت در خدمات گردشگری در اصفهان

کنفرانس بین‌المللی کیفیت در خدمات گردشگری با حضور کشور های مختلف هفته آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان هدف از برگزاری این کنفرانس راهماهنگ شدن با شیوه های روز دنیا بیان کرد و گفت:استان اصفهان در صنعت گردشگری استان پیشگام درسطح کشور است بنابراین باید کیفیت خدمت رسانی به گردشگران در سطح کاملا مطلوب باشد.
فریدون الهیاری افزود:اکنون نیاز به توسعه گردشگری در بخش سخت افزاری یعنی ایجاد امکانات گردشگری و بخش نرم افزاری یعنی مدیریت گردشگری در بخش کلان است که باید با همفکری و همکاری شهرداری و ارگانهای دیگر به این مهم دست یابیم.
وی بابیان اینکه اصفهان در سال های اخیر شاهد افزایش میزان گردشگری بوده است گفت: قرار است در برنامه ششم توسعه ،ظرفیت خدمت رسانی به گردشگران از۱۶۵۰۰نفر به ۸۰هزار نفر افزایش یابد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری جلب اعتماد گردشگران را یکی از راه‌های ترغیب آنها برای سفرهای بیشتر به استان برشمرد و گفت:یکی از کارهای انجام شده در این زمینه نرخ گذاری روی صنایع دستی و همچنین معرفی فروشگاه های نمونه به آنهاست.
این کنفرانس در ۲۶و۲۷ تیر ماه با همکاری استانداری،شهرداری و دانشگاه اصفهان با حضور میهمانانی از کشور های کرواسی پرتغال وچین در اتاق بازرگانی صنایع و معادن اصفهان برگزار می‌شود .



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.