سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در بارگاه منور رضوی

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: مدت زمان برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در حرم رضوی تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد امین توکلی زاده با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شده است، گفت: با توجه به استقبال گسترده زائران و مجاوران این نمایشگاه تا روز پنج شنبه 24 تیر ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از دوشنبه 14 تیر ماه در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برپا شد، گفت: در این نمایشگاه موسسات مختلف آستان قدس رضوی همچون بنیاد پژوهش های اسلامی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی، دانشگاه امام رضا(ع)، موسسه چاپ و انتشارات، موسسه آفرینش‌های هنری، بنیاد فرهنگی رضوی و به نشر فعالیت های قرآنی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

وی هئیت های مذهبی، مرکز علمی پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه و مدافعان حرم را از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرآنی دانست.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: زائران و مجاوران علاقه مند می توانند با مراجعه به صحن جامع رضوی حد فاصل ایوان ولی عصر(عج) و ورودی باب الجواد از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام//


برچسب ها: نمایشگاه ، حرم رضوی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.