سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کار کنترل شهربازی‌های استان آغاز شده است

شهربازی‌های استان کرمانشاه از گذشته‌ای دور تا به امروز موفق نشد‌ه‌اند تجهیزات‌بازی خود را ایمن‌سازی و مراحل استاندارد‌سازی را طی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مدیر‌کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه شهربازی‌های نقاط مختلف استان تجهیزات‌بازی ایمنی ندارند، افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه دو شهربازی وجود دارد که تجهیزات آن‌ها استاندارد نبوده و از سوی دادستانی پلمب شد‌ه‌اند.

 نیازی به پلمب شهربازی شهرستان اسلام‌آبادغرب اشاره کرد و ادامه داد: این شهربازی در آستانه طی کردن راه‌های استانداردسازی وسایل و تجهیزات خود است که پس از گرفتن تأییدیه اقدام به بازگشایی می‌کند.

وی به اقدامات سال گذشته اداره استاندارد استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 75 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد بر روی محصولات تولید شده در سطح استان کرمانشاه باطل شده که 36 فقره پروانه مربوط به صنایع‌ساختمانی، 19 فقره پروانه مربوط به صنایع‌غذایی و کشاورزی، 12 فقره مربوط به صنایع‌شیمیایی، 4 پروانه مکانیک و فلز‌شناسی، 2 پروانه بسته‌بندی و سلولزی، 1 پروانه مهندسی پزشکی و 1 پروانه نیز معیار مصرف انرژی بوده است.

وی یکی از وظایف حاکمیتی سازمان ملی استاندارد را نظارت بر اجرای استانداردهای ملی در سطح کشور عنوان کرد و افزود: این موضوع با نظارت‌های مستمر بر تولیدات واحدهای تولیدی از طریق کنترل کیفیت خط تولید و نمونه‌برداری از آن‌ها و همچنین نمونه‌برداری و آزمون کالا در سطح بازار مصرف به منظور تطبیق با استانداردهای ملی مربوطه حاصل می‌شود.

مدیر‌کل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر محصول نمونه‌برداری شده در نتایج آزمون با استانداردهای ملی مربوطه مغایرت داشته باشد، بسته به میزان امتیازات منفی اخذ شده نسبت به تعلیق یا ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده شرکت فوق، اقدام می‌شود.

.

برچسب ها: کرمانشاه ، کنترل ، استان ، آغاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.