سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر واعظی:

روی حقوق های نجومی موج سواری شد

دكتر واعظي در حاشيه نماز عيد سعيد فطر در همدان: دستورالعمل هايي در دولت براي ريشه كن شدن حقوق هاي نامتعارف تدوين شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دكتر واعظي در حاشيه نماز عيد سعيد فطر در همدان گفت: دستورعمل‌هايي در دولت براي ريشه كن شدن حقوق هاي نامتعارف تدوين شده است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نماز عيد سعيد فطر را در مصلي شهر همدان به امامت آيت‌الله غياث‌الدين طه‌ محمدي نماينده ولي‌فقيه در استان همدان و امام جمعه شهر همدان اقامه كردند.

دكتر واعظي پس از اقامه نماز در مصلي شهر همدان، در حاشيه اين مراسم كه با حضور استاندار، مديران و مسئولان اجرايي، قضايي و انتظامي و اقشار مختلف مردم همدان در مصلاي اين شهر  برگزار شد، به بحث حقوق هاي نامتعارف اشاره كرد و گفت: حقوق هاي نامتعارف مربوط به بخش اندكي از شمار زياد مديران فعال و توانمند در كشور است.

وي ادامه داد: بايد اندك بودن شمار اين افراد براي ملت ايران روشن شود هر چند اين تعداد اندك نيز براي دولت قابل قبول نيست.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: پرداخت حقوق هاي نامتعارف فقط مختص قوه مجريه نيست، بلكه در بخشي از نهادها، ارگانها و قواي ديگر نيز وجود دارد و اين نوع حقوق ها به علت ضعف هاي گذشته در مقررات‌گذاري ايجاد شده است.

واعظي افزود: رئيس جمهوري دولت يازدهم با جديت مصمم به برخورد با حقوق هاي نامتعارف بوده و به اين منظور در قالب بيانيه به اين موضوع پرداختند.
وي ادامه داد: در اين راستا تعدادي از افرادي كه حقوق هاي نامتعارف دريافت كردند عزل شدند و برخي هم به زودي عزل مي شوند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: دستورالعمل هايي در دولت تدوين شده و پيشنهادي هم به مجلس شوراي اسلامي داده شده است تا حقوق هاي نامتعارف براي هميشه ريشه كن شود.
واعظي اضافه كرد: برخي بر موضوع پرداخت هاي حقوق نامتعارف موج سواري كردند.

در ادامه حضور وزير ارتباطات در استان همدان، جلسه شوراي مديران ارتباطات و فناوري اطلاعات اين استان، با رياست دكتر واعظي و با حضور استاندار و مديران استاني برگزار شد و طي آن وضعيت حوزه ICT استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، ضمن بررسي برنامه ها و اقدامات هريك از دستگاههاي تابعه وزارت و اپراتورها در استان، به ارائه رهنمود درخصوص پيگيري و رفع مشكلات بخش و پيشبرد برنامه ها پرداخت.

وي در ادامه ضمن دعوت به همكاري و همدلي همه دست اندركاران بخش دولتي و خصوصي حوزه فاوا، خدمتگزاري براي مردم را يك فرصت و غنيمت دانست و بر تقويت و توسعه كسب و كارهاي نوپاي فاوا، با توجه به درصد بالاي فارغ التحصيلان كشور در اين بخش تاكيد كرد.
در اين جلسه مهندس ساكي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، نيز به ارايه گزارشي از  وضعيت  بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات استان و اقدامات صورت گرفته پرداخت و برنامه هاي بخش  ICT استان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و برنامه سالانه اداره كل ارتباطات را تشريح كرد.
پس از جلسه، دكتر واعظي به همراه اعضاي شوراي مديران از سايت موبايل و سايت WLL روستايي شركت مخابرات استان بازديد به عمل آورد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.