سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مردم در مقابل توطئه های دشمنان باید هوشیار باشند

خطیب نماز جمعه همدان گفت: هوشیاری و بصیرت مردم در مقابل توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین جوادی گفت: انقلاب نعمت بزرگی  است که خدا به این امت داده است و دشمنان در کمین  هستند تا آنچه را به دست آورده اید از شما بگیرند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به جان فشانی شهدا برای پایداری انقلاب و ایران اسلامی افزود: باید در دوران کنونی با هوشیاری و بصیرت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کنیم. 

اگر چه نگهداری انقلاب در مقایسه با جان فشانی ها و تلاش های قبل از انقلاب سخت تر است.

وی در ادامه  با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و ضرور حفظ آثار معنوی این ماه گفت مومنان خدا باید با کنترل رفتارهای خود مراقب اندوخته های ماه مبارک رمضان باشند.

امام جمعه موقت همدان گفت: آنچه در ماه رمضان با زحمت به دست آورده اید از دستبرد شیطان  و هوای نفس حفظ کنید یقینا این کار از روزه داری و شب زنده داری دشوارتر است

خطیب جمعه همدان درادامه خطبه ها با بیان اینکه باید به فریضه امر معرف و نهی از منکر در جامعه  بیش از پیش توجه شودگفت الویت دادن به عفاف و حجاب در جامعه مسئله ای است که خواست ،دین اسلام، قانون اساسی،و همه مردم کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی افزود: مردان و زنان باید دارای عفت باشند و این عفت در رفتار و اخلاق افراد جلوه گرمی شود.

وی گفت: هر فرد اگر اخلاق خود را در جامعه کنترل کند عفاف و حجاب در جامعه رونق خواهد گرفت.

در پایان، خطیب نماز جمعه همدان 18 تیر سالروز کشف کودتا در پایگاه شهید نوژه را گرامی داشت و خاطر نشان کرد این توطئه دشمنان با هدف براندازی نظام درحال شکل گیری بود که نافرجام ماند و پایگاه شهید نوژه در دفاع مقدس پرکارترین پایگاه کشور بود .

انتهای پیام/ب/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.