سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: توجه مسئولان کافی نیست/ مانند غریبه ها با ما رفتار می کنند

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: مسئولان به رشته پیاده روی توجه خاصی نمی کنند امیدوارم در آینده این گونه نباشد.

علی اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: قصد داریم تا برای گسترش شعار صلح و دوستی همراه با پنج نفر دیگر از ورزشکاران سفر خود را از ترکیه آغاز کنیم و به 11کشور دیگر هم برویم.

وی افزود: البته این اتفاق نخستین بار نیست که رخ می دهد ما پیش از این در سال 1388به مدت 93روز به پیاده روی در سراسر کشور پرداختیم اما باید بگویم که مقصد اصلی ما سفر به همین 12کشور اسلامی بود که بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی میسر نشد اما اکنون خوشبختانه توانستیم پس از 7سال به این امر مهم دست یابیم.

اکبری درباره حامیان مالی عنوان کرد: حامیان مالی ما برای انجام این سفر دانشگاه آزاد به همراه دو شرکت خصوصی هستند که موافقت کرده اند تمام هزینه های سفر ما را تقبل کنند.

وی درباره نفرات حاضر در این اردو گفت: آقایان حسن شیرقوی،امید معصومی،2ورزشکار دیگر از استان تهران که متاسفانه تاکنون مشخص نیست چه کسانی هستند،به همراه روح الله گلستانی مربی استقامت و نیمه استقامت کشورمان و یک پزشک یار من را در این سفر همراهی می کنند.

دونده کشورمان درمورد مدت این سفر هم این چنین گفت: قرار است از شهریور سال جاری سفر خود را آغاز کنیم و امیدوارم که در سال آینده پس از گذراندن نزدیک به 9هزار کیلومتر پیاده روی به کشور بازگردیم.

وی بیان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان ،کمیته ملی المپیک متاسفانه به این رشته مادر و پایه توجه خاصی نمی کنند، متاسفانه مسئولان دوومیدانی کشور هم هیچ توجه خاصی به ما نمی کنند مانند غریبه ها با ما رفتار می کنند ،انگار نه انگار ما ورزشکار این حوزه پایه و مادر هستیم.

وی گفت: امسال خرج مایحتاج پوشاک و البسه ما نزدیک به 7میلیون تومان شد که مسئولان خم به ابروی مبارکشان نیاوردند من مجبور شدم تمام این هزینه ها را شخصی و از جیب خودم پرداخت کنم.

اکبری در پایان یادآورشد: امیدوارم این نخستین و آخرین سفر ما نباشد و بتوانیم پرچم سه رنگ کشورمان را نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در تمام دنیا به اهتزاز در آوریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.