سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده های شمال

جاده‌های مازندران امروز به روی خودروهای سنگین بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرکز مدیریت راه‌های مازندران تردد خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون و کامیونت را از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 15 تیر تا صبح شنبه 19 همین ماه در محورهای هراز و سوادکوه ممنوع اعلام کرد.

براساس گزارش این مرکز، خودروهای حامل مواد سوختی و کالاهای فاسدشدنی برابر مقررات اتخاذ شده از سوی پلیس راه استان، مشمول این ممنوعیت نیستند.


** جاده هراز (تهران - آمل)

طبق تصمیم پلیس راه تردد موتورسیکلت، کامیون، تریلر و کامیونت از ساعت 12 امروز سه‌شنبه 15 تیرماه تا ساعت 8 صبح شنبه 19 ماه جاری در محور هراز ممنوع است. همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر ماه تا 2 بامداد روز شنبه 19 تیر ماه از رودهن به آمل و در همین فاصله زمانی از آب‌اسک به رودهن در استان تهران به صورت یکطرفه برقرار است.


**محور سوادکوه( تهران - قائم شهر)

تردد کلیه تریلرها و موتورسیکلت در این محور از از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه 15 تیر ماه تا ۲۴ روز شنبه 19 تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.


**کندوان( تهران – چالوس)

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 16 ‌تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

ـ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز سه‌شنبه 15 تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 16 تیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه ‌است.

ـ ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 2 روز پنجشنبه 17 تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

ـ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز چهارشنبه 16 تیر تا ساعت 2 روز پنجشنبه 17 تیر از کرج به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه ‌است.

ـ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 18 تیر تا 5 بامداد روز شنبه 19 تیر ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.