سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

آتش گرفتن علوفه در یکی از گاوداری های بوکان

بیش از چهار تن علوفه در بوکان طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت : بیش از چهار تن علوفه و کاه جمع آوری شده در یکی از گاوداری های این شهرستان طعمه حریق شد.

ظاهر فیضه افزود : در این حادثه که در دهکده دامداران میدان دواب شهرستان بوکان اتفاق افتاد ، انبار علوفه همراه با مقادیر زیادی یونجه که بیرون از انبار جمع آوری شده بود ، در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه کارشناسان مشغول بررسی میزان خسارت وارده هستند ، اضافه کرد : با اطلاع یافتن آتش نشانی بوکان بلافاصله سه دستگاه خودروی اطفای حریق و هشت نفر از کارکنان آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

فیضه ادامه داد : با تلاش دو ساعته آتش نشانی ، این آتش سوزی مهار و از سرایت آن به دیگر منازل و گاوداری های مجاور این انبار علوفه جلوگیری شد.

بگفته مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان ، با همکاری اهالی محل و آتش نشانی ، 10 راس گاو که داخل طویله در محاصره دود و آتش قرار گرفته بودند ، از تلف شدن و سوختگی نجات یافتند.

فیضه ادامه داد : تحقیقات برای علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دومین حادثه آتش سوزی در شهرستان بوکان در چند روز اخیر است ، ادامه داد : در حادثه قبلی نیز بیش از هفت هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان طعمه حریق شد.

گفتنی است ، هر سال با فرا رسیدن فصل گرما و بی توجهی مردم و کشاورزان به رعایت نکات ایمنی ، آتش سوزی های متعددی در مزارع و مراتع شهرستان بوکان اتفاق می افتد.

پارسال هم 25 هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان در آتش سوخت.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.