سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

پایان مسابقات اسنوکر جام رمضان گیلان

رقابت های اسنوکر جام رمضان استان گیلان، شب گذشته با معرفی نفرات برتر در کوچصفهان رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این دوره از رقابت ها، زبده ترین ورزشکاران این رشته ورزشی از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در باشگاه پوریای ولی بخش کوچصفهان شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.
سعید علیپور افزود: در پایان این رقابت ها، حامد ذره دوست و امیر ابراهیمی با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در این بازی، حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی موفق شد حریفش را شکست دهد و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر جام رمضان استان گیلان را به خود اختصاص دهد.
وی خاطرنشان کرد: ابراهیمی در مکان دوم قرار گرفت، ایمان ایمانی و مهرشاد داداری نیز به طور مشترک مقام سوم مسابقات اسنوکر قهرمانی جام رمضان استان گیلان را کسب کردند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان نیز گفت: خوشبختانه در این دوره از مسابقات، زبده ترین ورزشکاران و حتی ملی پوشان گیلانی نیز در این رقابت ها حضور داشتند که این امر باعث شد تا سطح کیفی مسابقات اسنوکر جام رمضان گیلان بسیار بالا باشد.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: حامد ذره دوست که عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داده، در اردوی انتخابی تیم ملی نیز حضور مثمرثمری داشته و امیدواریم که با تیم ملی اسنوکر به مسابقات جهانی که در کشور مصر برگزار می شود، حضور یابد.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.