سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ارزش هر قلم به پیام آن است

رییس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی روز قلم را به اصحاب قلم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدا...موحد در این پیام اورده است: اهالی وادی قلم بی شک رسولان و پیغام آوران سعادت بشریت اند . موحد افزود: فرهیختگانی که از رویش واژگان شان خواب جاودانگی یک ملت تعبیر می شود ؛ و از ترشحات قلمشان ؛ تقدیر بزرگی یک جامعه رقم می خورد.
وی خاطر نشان کرد:چه زیبا فرمود خداوند لوح و قلم « ن و القلم و مایسطرون» تا نشان دهد آنکس که به دستش قلم می گیرد باری از تعهد الهی و انسانی را به دوش دارد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت:سوگند خداوند به «قلم» و «نوشته»، قلم را قداست و نوشتن را حرمت بخشیده است.

میوه های ماندگار قلم با تعهد،تدین، علم موحد تاکید کرد: درخت قلم، اگر ریشه در"تعهّد"،"تدیّن"،"علم" و "آگاهی" داشته باشد، میوهایش شیرین و ماندگار است.
وی خاطر نشان کرد:ارزش هر قلم، به «پیام» آن است و عظمت نوشته، به محتوایش.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت:قلم ‏های آگاهی بخش، آزاده و شهید پرور؛ عشق ‏های برتر را بذرافشانی می‏کنند و شور، آزادگی و شهادت‏ طلبی را در رواق دل‏ها می‏ تابانند و شهیدان را در معراج شهادت، از «خاک» تا «خدا» پیش می‏برند.
یدا.. موحد با اشارهبه فرموده ی مقام معظم رهبریکهاهالی مطبوعات، جزو جدّی‏ ترین قشرهای جامعه هستند،افزود: حضور این افراددر میان اقشار برگزیده جامعه، به عنوان اصحاب قلم و کسانی که می ‏نویسند و مردم نوشته آنها را می‏خوانند، حضوری مؤثّر، نافذ و برجسته است.
در پایان نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان چهاردهم تیرماه ” روز قلم ” را به همه عزیزان و تمامی وارثان لوح صاحبان قلم تبریک گفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: روز قلم ، رسانه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.