سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کارفرمای نمونه خوزستان معرفی شد

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در همایش تجلیل از کارفرمایان نمونه این سازمان، توانست عنوان کارفرمای منتخب و نمونه استان را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آیین ملی تکریم کارفرمایان نمونه سازمان تأمین اجتماعی، مقارن با اولین سالگرد تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی این سازمان با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر دادگستری برگزار شد.

سید تقی نوربخش با اشاره به هدف برگزاری این همایش و نحوه انتخاب کارفرمایان منتخب اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تکریم کارفرمایانی است که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، جریان تولید، اشتغال جوانان همچنین امنیت نیروی کار را در جنبه‌های مختلف مدیریتی در کشور حفظ کردند.

وی ادامه داد: تاثیرگذاری بر تقویت تولید ملی، همکاری با سازمان تامین اجتماعی، پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه آنها و دفاع از حقوق کارگران از ملاک‌های گزینش تولید‌کنندگان نمونه است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: برای انجام این مهم در تمامی استان‌ها با توجه به شاخص‌های مذکور ٤ کارفرمای نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: از بین 4 کارفرمای انتخاب شده در استان‌ها یک نفر به‌عنوان کارفرمای برتر استان به همایش ملی تکریم از کارفرمایان در تهران معرفی شد.

نوربخش بیان داشت: طی این فرآیند مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توانست به‌عنوان کارفرمای منتخب و نمونه استان خوزستان در این همایش ملی معرفی شود.

در این همایش از مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به‌عنوان کارفرمای نمونه و منتخب استان خوزستان در سال 94 و همچنین 32 کارفرمای منتخب سایر استان‌ها تجلیل به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.