سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

ساخت سه مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی

سه مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: این مجتمع ها در مسیر کنارگذر شمالی بجنورد، محور و فاروج- قوچان و اسفراين – سنخواست در حال ساخت است.

سعید سبحانی اظهار داشت: سه متقاضی از بخش خصوصی نیز در مرحله دریافت استعلام برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی در استان هستند.

وی افزود: این مجتمع ها در محور اسفراین سبزوار، اسفراین- سنخواست و محور بجنورد به جنگل گلستان ساخته می شوند.

وی تصریح کرد:هم اکنون 9 مجتمع خدماتی رفاهی در استان راه اندازی و درحال بهره برداري مي باشد.

كارشناس مسئول ، واحد مجتمع هاي خدماتي- رفاهي اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي خراسان شمالي عنوان كردند : مجتمع های خدماتی-رفاهی مجموعه های هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران در طول جاده ها ساخته می شوند.

هادي رباطي در این مجموعه ها خدماتی همچون سرویس های تعمیراتی،بهداشتی،درمانی، رستوران، نمازخانه، استراحتگاه،جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و ساير عناصر خدمات سران ميتواند احداث گردد.

این مجتمع ها با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران ساخته می شود و علاوه بر آن وجود این خدمات کمک موثری در کاهش تصادفات،تلفات و حوادث جاده ای شده و باعث ارتقاء ضریب ایمنی جاده ها مي باشند و همچنين مکان مناسبی برای گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز توسط مسافران و رانندگان تقویت جاذبه های توریستی- تفریحی درکشور، جلوگیری از اتلاف وقت كاربران جاده اي و افزایش کارآیی سیستم حمل و نقل جاده ای و ... از دیگر اهدافی است که در احداث مجتمع های خدماتی- رفاهی دخيل مي باشد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.