سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

5 اپلیکیشن جذابی که می توانید با آن به اندرویدی ها فخر بفروشید

آیفون و آیپدی ها این اپلیکیشن های جذاب و فوق العاده را از دست ندهید چرا که چشم اندرویدی ها به دنبال این اپلیکیشن های شماست.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اگر شما هم از دارندگان سیستم عامل ios هستید پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن های جذاب و کاربردی را از دست ندهید چرا که  اندرویدی ها حسرت داشتن این اپلیکیشن ها را می خورند.




1 .نرم افزار paper

 با این نرم افزار رایگان و البته جذاب ، می توانید نکته برداری و یادداشت برداری را به بهترین نحو ممکن انجام دهید . همچنین توسط این نرم افزار می توانید به راحتی یک فهرست درست کنید ، حتی قابلیت ترسیم نمودار نیز در این نرم افزار نهفته است .



 ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار ، تداعی کننده حس نوشتن روی کاغذ و امکانات بی نظیر آن میباشد که در کمتر نرم افزار رایگانی می توان آن را دید . 
 
 
2 . نرم افزار  GIPHY CAM :



این نر افزار  فایل های GIF را برای شما می سازد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های GIF تولید کنید و به صورت مستقیم در نرم افزارهای اجتماعی استفاده کنید ، همچنین می توانید به راحتی یک پس زمینه انتخاب کنید و سپس فایل مورد نظر را وارد کنید . بر روی دکمه ضبط کلیک کنید تا فایل گیف حاضر شود . 


 
3 . نرم افزار Clear :

 این نرم افزار کاربردی که باید برای تهیه آن ۵ دلار هزینه کنید ، جزء نرم افزارهای پرطرفداری است که اندرویدی ها حسرت داشتن این نرم افزار را زیاد میخورند .



 این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهایی والبته راحت ترین آن ها می باشد که می توانید با نصب آن به بهترین نحو ممکن کارهایتان را دنبال کنید و یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید . میتوانید اگر انجام یک کار در الویت قرار دارد آن را به بالاترین مکان منتقل کنید . همچنین برای اضافه کردن یک وظیفه جدید ،  به راحتی با زدن یک دکمه میسر خواهد شد . 

 
4 . نرم افزار Litely :

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای قدرتمند عکاسی است ، شما  توسط این نرم افزار می توانید فیلترهای جذابی را به عکس ها اضافه کنید . از ویژگی های جالب  این اپلیکیشن می توان به  User Freindly بودن آن و عملکرد سریع آن اشاره کرد. 


 source اصلی عکس نیز هیچ گاه از بین نخواهد رفت و در واقع این نرم افزار یک کپی از عکس اصلی می گیرد و روی آن افکت اضافه میکند .

 
5 . بازی جذاب AfterPulse :




طرفداران بازی های جذاب Call Of Duty حتما از این بازی لذت خواهند برد چرا که این بازی در جهت از بین بردن مرز بین بازی های کامپیوتری و بازی های موبایلی از لحاظ گرافیکی ، قدم بزرگی برداشته است . 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.