سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

دمای هوای استان کاهش می یابد

اداره کل هواشناسی استان سمنان از ورود گرد و غبار به استان و کاهش دما ازامروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،غلامرضا حسنی غربا مدیر کل هواشناسی استان با اشاره به‌پیش‌بینی وضعیت هوای استان برای دو روز آینده اظهار داشت: وزش باد شدید در استان آغاز و تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد.
وی بابیان اینکه این وزش باد سبب کاهش چند درجه‌ای دما در سطح استان می‌شود تصریح کرد: وزش باد در عمده نقاط استان به‌ویژه نقاط مستعد استان دیده می‌شود
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گردوخاک و رگبار و رعدوبرق را دیگر پدیده جوی غالب بر آسمان استان سمنان عنوان کرد وگفت: رگبار و رعدوبرق بیشتر در ارتفاعت و نواحی شمالی استان مشاهده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان از ورود تدریجی غبار به این استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: ورود غبار به استان عمدتاً در نواحی مرکزی و غربی استان مشاهده می‌شود.
حسنی غربا بابیان اینکه در حال حاضر و در روزهای گذشته آسمان استان ابری بود گفت: در چند روز گذشته دمای هوا در استان گرم بود که پیش‌بینی می‌شود با وزش باد در این استان شاهد کاهش چند درجه‌ای دما باشیم.
وی به خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان نیز در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: نردین و رضوان شهرستان میامی با 15 درجه سانتی‌گراد و آرادان با 44 سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: هواشناسی ، گردو غبار ، باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.