سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

رشد 9.5 درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان سمنان

25 گروه توزیع و مصرف کننده مواد مخدر درسه ماهه سال 95 در استان منهدم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: کشف مواد مخدر صنعتی در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 9.5 درصد رشد داشت که باید با برنامه ریزی های اطلاعاتی و امنیتی برای ریشه کنی آن تلاش کنیم.
سرهنگ عبدالله حسنی افزود: بیش از یک هزار و 90 نفر در رابطه با توزیع، استفاده و جایه جایی مواد مخدر در این استان به وسیله نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند.
وی تصریح کرد: 25 گروه توزیع و مصرف کننده مواد مخدر درسه ماهه سال 95 در استان شناسایی و منهدم شدند و با برنامه های عملیاتی منسجم 2 قبضه سلاح شکاری از متخلفان کشف و ضبط شد.
حسنی افزود: در سال گذشته بیش از یک هزار و 735 کیلو از انواع مختلف مواد مخدر بوسیله نیرو انتظامی استان کشف و ضبط شد که باید با برنامه ریزی های منسجم در راستای، افزایش کشف مواد مخدر گام برداریم.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: بیش از 6 هزار قرص روان گردان در سال گذشته از معتادان استان کشف و ضبط شد و بسیاری از معتادان به خانه های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: کشفیات مواد مخدر در سال 94  نسبت به سال 93 بیش از 300 درصد افزایش داشت که بیش از 40 هزار کیلوگرم مواد مخدر از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: چهار قبضه سلاح شکاری و 177 وسیله نقلیه از حاملان مواد مخدر کشف و ضبط شد که باید نسبت به خودروهای اسقاطی با حکم قوه قضائیه تا پایان سال جاری تعیین و تکلیف شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: بیش از 50 درصد نابهنجاری های اجتماعی در استان سمنان توسط افراد معتاد صورت می گیرد که باید بابرنامه ریزی های منسجم و فرهنگ سازی در کاهش بزهکاری و فساد در جامعه گام های مثبت برداریم.
در حال حاضر بیش از 2هزار زندانی در 6 زندان استان سمنان به سر می برند.
انتهای پیام / د
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، پلیس ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.