سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

صدور ۱۴ هزار تن کالا از مرز سردشت

بیش از ۱۴ هزار تن انواع کالا ، خرداد ماه گذشته از مرز کیله سردشت به خارج از کشور صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سردشت گفت : در خرداد ماه ، صادرات از مرز کیله سردشت به بیش از 14 هزار تن و به ارزش 22 میلیون دلار رسید.

محمد صالح زندش بیشترین محصولات صادراتی از این مرز را شامل کلم ، کاهو ، گوجه ، خرما ، محصولات پلاستیکی و مایع سفید کننده بوده است.

وی از صدور پروانه بهره‌برداری یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی سردشت خبر داد و اضافه کرد : این واحد صنعتی با توان تولید 914 تن در سال ، محصولات و ظروف پلاستیکی تولید می‌کند.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سردشت افزود : تمدید یک مورد جواز تاسیس با پیشرفت فیزیکی 5/97 درصد و شناسایی و پیگیری مشکلات 11 واحد صنعتی به منظور حمایت و رفع موانع تولید از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه نظارت و بازرسی این اداره گفت : در این خصوص گشت مشترک همراه با بازرسان شبکه بهداشت و اتاق اصناف ، ضمن بازرسی مستمر از تمام واحدهای عرضه مرغ در سطح شهر ، از واحدهایفروش مواد غذایی نیز که در ماه مبارک رمضان در سبد غذایی خانوارها در اولویت قرار دارد ، بازرسی کردند.

به گفته زندش ، طی 323 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سردشت ، ربط ، نلاس میرآباد در خرداد ماه ، پنج پرونده تخلفبه ارزش 45 میلیون و 351 هزار و 642 ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت سردشت تعداد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان را در ماه گذشته ، یک هزار و 12 مورد اعلام و تصریح کرد : این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 9 پرونده به ارزش 46 میلیون و 196 هزار و 643 ریال و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدو ، کالا ، مرز ، شهرستان ، سردشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.