سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

راه‌اندازی پارک استاندارد ویژه بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از راه‌اندازی پارک استاندارد ویژه بانوان در قزوین خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بیدخام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک بانوان استان از استانداردهای لازم برخوردار نیست گفت : استخر روباز و پارک استاندارد ویژه بانوان در آینده‌ای نزدیک راه اندازی می شود.


وی اظهار کرد: همچنین به منظور دسترسی به اطلاعات جامع و برنامه ریزی اصولی ، بانک اطلاعاتی بانوان قزوین بروز رسانی می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری  با اشاره به فعالیت ۵۱ سمن در حوزه زنان و خانواده در قزوین گفت : با همکاری یکی از سمن‌های غیردولتی تشکلی برای حمایت از بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست ایجاد شده است تا با همکاری دستگاه های مرتبط استعداد این افراد شناساسی و با ارائه آموزش های لازم صاحب شغل شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین همچنین ازراه اندازی خانه تشکل ها ، برنامه ریزی برای تهیه بانک اطلاعاتی کودکان کار و ایجاد کارگاه آموزشی برای بانوان مبتلا به ایدز درآینده نزدیک خبر داد.

بیدخام  یادآور شد:  با کمک کانون وکلا استان قزوین بخشی از مشکلات بانوان شناسایی شده که پس از ارزیابی کارشناسی و ارائه دیدگاه های عملی به نمایندگان مجلس ارائه خواهد شد تا با پیگیریهای نمایندگان استان در مجلس مشکلات این حوزه نیز مرتفع شود.

وی همچنین ، اجرای طرح غربالگری سلامت کارکنان شاغل ادارات برای خانم ها و آقایان در حوزه سلامت از جمله اقدامات انجام شده بیان کرد.

به گفته وی ، برگزاری همایش تغذیه، راه اندازی بازارچه های فصلی ویژه بانوان توانمند، برگزاری جلسه کمیته بانوان کنگره شهدا برای چاپ سه کتاب در خصوص زنانی که در حوزه دفاع مقدس نقش داشتند از دیگر اقدامات انجام شده است .

بیدخام از برگزاری اتاق فکر درباره ۵۰ ماده کنوانسیون حقوق کودک خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ ماده آن بررسی شده و مقرر است به صورت کتابی تدوین شود.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.