رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران ، از پیشتازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیشتر لیگ های این مسابقات خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته دکتر موسی خانی ، در لیگ فوتبالیست سایز کوچک تیم های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران با غلبه برحریفان خود به مرحله یک هشتم راه یافتند.

پیشتازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان

وی اضافه کرد : همچنین در لیگ فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از 3 برد مقابل تیم های آمریکا،کانادا و پرتغال و یک باخت مقابل تیم آلمان به مرحله یک هشتم پایانی صعود کرد.

رییس دانشگاه ازاد قزوین ، گفت : در لیگ امداد گر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سه دور بازی همچنان پیشتاز این لیگ است.

موسی خانی اضافه کرد : در لیگ امدادگر مجازی نیز تیم های MRL  دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، دانشگاه امیرکبیر و مدرسه رسالت همچنان با کسب امتیازات لازم به عنوان سه تیم برتر به کار خود ادامه می دهند.
پیشتازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان

وی  همچنین گفت : در لیگ شبیه ساز عامل تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که عنوان 4 دوره قهرمانی این بازی ها را یدک می کشد، همچنان با کسب امتیازات لازم صدر نشین است.

رقابتهای جهانی 2016 به مدت پنج روز با شرکت تیم هایی از ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی ،پرتغال ،هلند و کانادا در شهر لایپزیگ آلمان برگزار می شود .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار