سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح سلامت دانش‌آموزی

15 میلیارد ریال برای اجرای طرح سلامت دانش‌آموزی در محدوده منطقه آزاد ارونداختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سیستم مجهز شنوایی سنجی دانش‌آموزان در منطقه آزاد اروند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید مرتضی نعمت‌زاده  افزود: این دستگاه یک سیستم پیشرفته شنوایی‌‌سنجی بوده که قادر است دانش‌آموزان شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر و شهرهای تابعه  تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان را پوشش دهد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این سیستم، دانش‌آموزانی که مراحل اولیه شنوایی‌سنجی را طی کرده و احیانا با مشکلاتی مواجه بوده‌اند، می‌توانند مرحله دوم و پیشرفته شنوایی‌سنجی را با این دستگاه انجام دهند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پیش از این خانواده‌ها مجبور بودند برای انجام این‌گونه معاینات مبلغی معادل 30 تا 50 هزار تومان هزینه کنند، این موضوع خانواده‌های کم بضاعت را آزار می‌داد.

نعمت‌زاده گفت: هزینه تامین، تجهیز و ایجاد فضای لازم برای این دستگاه بر عهده معاونت فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بوده، که مبلغ 500 میلیون ریال بابت آن پرداخت شده است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه تامین اعتبار این دستگاه را بر عهده داشته و پیگیری آن بر عهده اداره آموزش و پرورش، در حوزه مدارس استثنایی شهرستان بوده است، همچنین دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز اجرای این طرح را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.