سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ره اندازی 150گروه جهادی در کشور

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با اشاره به طرح پایش واحدهای صنعتی در کشور، گفت: در این راستا ۱۵۰ گروه جهادی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛بهرامی افزود : در گروه‌های جهادی اقتصادی متخصصان در حوزه صنعتی و مهندسین حضور دارند و نسبت به طرح پایش واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را دارند.

وی با اشاره نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری،خاطر نشان کرد : تاکنون جهاد فرهنگی و نظامی در کشور انجام‌شده و امروز هم جهاد صنعتی اولویت کار است تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: مهندسین صنعتی در طرح پایش صنعتی، در مرحله اول با حضور در واحدهای صنعتی مشکلات را شناسایی می‌کنند و در مرحله دوم در کارگروه‌های تخصصی مطرح‌شده و در مرحله سوم اگر مشکلات حاد باشد به کارگروه تخصصی عالی کشور ارجاع می‌شود.

بهرامی اضافه کرد :در گروه‌های جهادی اقتصادی متخصصان در حوزه صنعتی و مهندسین حضور دارند و نسبت به طرح پایش واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.