سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

انجام ساخت وساز راههای اصلی شادگان

ساخت وساز راههای اصلی شهرستان به مساحت ۱۰۰ کیلومتر به انجام خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان گفت: وضعیت راه های مواصلاتی بیشتر مناطق روستایی و شهری این شهرستان بسیار نامناسب و بحرانی است و مردم با مشکلات زیادی در خصوص راه مواجه هستند.

بهروز فرج اللهی افزود: امیدواریم با عنایت و توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی در جهت برطرف کردن این مشکلات توجه خاصی انجام شود.

وی از احداث راه های اصلی در سه  نقطه شادگان ـ دارخوین ، خور دورق ـ شادگان و جاده کمربندی خبر داد و گفت: طبق اولویت بندی، به مساحت ۱۰۰ کیلومتر ساخت وساز راههای اصلی شهرستان به انجام خواهد رسید.

فرماندار شادگان به مشکلات پل های ارتباطی رودخانه های عبودی، جهانگیری و خروسی اشاره کرد و افزود: به علت قدیمی بودن، این پل ها نیاز به ساخت وساز مجدد دارند و با توجه به بالا بردن تردد ماشین های سنگین از پل ارتش و کم عرض بودن، این پل جوابگوی این بار ترافیکی ندارد و امیدواریم که پل دیگری نصب شود.

فرج الهی بر تسریع در روند تکمیل پروژه مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: از مسئولان کشوری و استانی انتظار می رود در راستای برطرف کردن و تکمیل این پروژه اقدامات مثبتی اتخاذ شود که هم رضایت مردم را جلب کنیم و هم پروژه مسکن مهر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.