سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه و بازارچه رمضان در تربت جام

نمایشگاه و بازارچه رمضان با مشارکت شهرستان های فریمان ، تایباد ، باخرز و اداره صالح آباد به میزبانی شهرستان تربت جام با حضور مسوولان شهرستانی در بوستان معلم این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون فرماندارشهرستان تربت جام در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: کمیته امداد یکی از شجره‌های طیبه‌ای که امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد و این نهاد از هنگام تشکیل تا به امروز در یک سیر تدریجی در خدمت نیازمندان و محرومان حرکت کرده است.

شافعی ایجاد اشتغال را یکی از ثمرات و اثرات خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و افزود: هر روز که از عمر پربرکت این نهاد مقدس می گذرد، نسبت به روز قبل ابداع، اختراع و تحول جدیدی را به دنبال دارد.

معاون فرماندار شهرستان تربت جام با بیان اینکه کمیته امداد یادگار امام خمینی (ره) و جامعه هدفش بهترین بندگان و کارکنان آن خادم بهترین مردم هستند، افزود: قیام امام خمینی (ره) برای رهایی مستضعفان، با تعالی بخشیدن به روح انسانها آنان را از ستم و استعمار رهایی بخشید و عزت و سرافرازی را به انان ارزانی داشت.

وی با اشاره به خدمات بزرگی که توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) به محرومان ارائه می شود تصریح کرد: مأموریت شما توجه به محرومین و خدمت رسانی به کسانی است که به علل مختلف نیازمند کمک هستند، همانها که امام خمینی (ره) این نهضت را به پشتوانه آنان به پیش بردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام نیز در این مراسم هدف از ایجاد نمایشگاه را قرآن و عترت ، ارائه دستاوردهای خانواده‌های تحت پوشش و توانمندی‌های آنها و برپایی غرفه‌هایی برای اکرام ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در 15 غرفه طراحی شده و علاقمندان می‌توانند بعد از افطار با حضور خود در محل نمایشگاه از دستاوردهای قرآن عترت و محصولات خانواده‌ها که با کیفیت خوب و قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار ارائه شده، دیدن کنند.

شاکربرآبادی افزود: در نمايشگاه برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در نظر گرفته شده كه 2 برنامه با مشاركت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تحت عنوان مشاوره و پرسش و پاسخ مسائل مذهبی و 2 برنامه با مشارکت سپاه و نیروی انتظامی تحت عنوان پیشگیری از معضلات اجتماعی 5 برنامه قرآن و عترت با مشارکت اداره ارشاد اسلامی برگزار مي شود.

شیرمحمدشاکربرآبادی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه مخصوصا مدیریت های محترم اداره ارشاد اسلامی تربت جام ، شهرداری وشهرستانهای مهمان این شهرستان افزود : سرکشی از خانواده های زیر پوشش در قالب طرح مفتاح الجنه ، اجرای طرح همیان مولا، برپایی جلسات قرآنی و روضه‌خوانی (طرح فلاح ) ، توزیع سبد غذائی ، اطعام محرومین و ... را از برنامه‌های در دست اقدام این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان برای مددجویان اعلام کرد و افزود: انشا الله با همت بالای خیرین عزیز بتوانیم خدمات شایسته تری را به ولی نعمتان جامعه ارائه نمائیم .

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.