سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار استان

معاون استاندار بر ضرورت احداث انبارهای استاندارد برای نگهداری محصولات استراتژیک تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ عباس علی درافشانی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت : اگر بناست استان برای طرح خرید تضمینی گندم پایلوت شود باید موضوع ساختارهای موجود از جمله انبارهای استاندارد مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و آمادگی لازم در این باره بوجود بیاید.

وی با اشاره به مشکلات بوجودآمده در موضوع خرید جو کشاورزان افزود:انتظار این بود که با برنامه ریزیهای ارائه شده ، کشاورزان ما ورانندگان حمل کننده جو با کمترین مشکل مواجه باشند که در عمل اینطور نبود .

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری بیان داشت: پرداخت به موقع مبالغ محصولات خریداری شده از کشاورزان امری ضروری است که باید پیگیری تا پرداختها به موقع انجام ورضایت مندی این قشر زحمتکش فراهم شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری درباره افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد و اتخاذ تصمیمات موردنظر تنظیم و کنترل مقدار وقیمت کالاها باتوجه به شرایط تولید و توزیع است و از این نظر باید تصمیمات ستاد درباره توزیع مرغ حمایتی به موقع اجرا شود.

درافشانی افزود: با توجه به اهمیت هماهنگی بین جهادکشاورزی و صنعت معدن و تجارت در توزیع و نظارت بر اقلام پر مصرف در بازار  ، کنترل ومراقبت بیشتر دستگاهها از جمله تعزیرات حکومتی برای تامین رضایت مردم باید بیشتر مورد توجه باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: برگزاری ، جلسه ، ستاد ، انبار ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.