سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

دعوت نماینده ولی فقیه در استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس ؛ این روز را بهترین فرصت برای حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان دانست .

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اگر روز قدس نبود جنایات اسراییل دامنه گسترده تری به خود می گرفت و کشورهای بیشتری را تحت ظلم خود قرار می داد گفت : ملت سرافراز ایران اسلامی با اطاعت محض از فرمایش های امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان تنها حامی مردم مظلوم فلسطین، با حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز قدس حمایت های خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.
وی آمریکا و اسراییل را عامل مشکلات و مسائل منطقه خاورمیانه معرفی کرد و کرد و گفت: مسلمانان باید در مقابل این دو غده سرطانی و عاملان نفوذی آنها در منطقه که از پشت به اسلام خنجر می زنند همواره متحد و همدل باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت قدس شریف را امنیت اسلام دانست و گفت: استکبار جهانی برای تامین امنیت اسراییل جنایتکار گروهک های تکفیری را در منطقه سازماندهی کردند تا بتوانند آب را گل آلود کرده و به اهداف شوم دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مسلمانان باید با هوشمندی و درایت انگیزه ها و اهداف استکبار جهانی را درک کرده و با اتحاد و همدلی در مقابل آنها صف آرایی کنند.
وی افزود: جنایت ها و شرارت های اسراییل جنایتکار باعث آوارگی ملت مظلوم فلسطین در 70 سال گذشته شده است و بسیاری از ملت های مسلمان نیز از آتش شرارت این غده سرطانی در امان نیستند و به همین جهت باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.