سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناخدا امینی درخواست معترضین را اجابت کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی به درخواست بانوان آبهای آرام در خصوص تعویض مربی جامه عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران:ملی پوشان بانوان پاروزن آبهای آرام برای انتخاب مربی (سیما عروجی)توسط فدراسیون برای انجام تمرینات مدتی به اعتراض در تمرینات تیم حضور پیدا نکردند و سر انجام پس از مذاکراتی که توسط رئیس فدراسیون ناخدا امینی صورت گرفت  سرانجام مربی تیم بزرگسالان تغییر کرد و بانوان رشته کایاک و کانو بامربی جدید سونیا نوری زاد تمرینات را از اردوی ششم ادامه خواهند داد.
 
طی مذاکراتی که با یکی از این قایقرانان آرزو حکیمی داشتم  بیان کرد؛ وی یکی قایقرانان برجسته فدراسیون است که تجربه بالایی دارند و ما از حضور او و تجربیاتی که در اختیارمان قرار می دهند بسیار خوشحال هستیم.   

 اولین رقابت قایقران پس از المپیک مسابقات کاپ آبهای آرام مهرماه است.

مربی تیم بانوان آبهای آرام گفت: نزدیکترین رقابت بانوان آبهای آرام مسابقات کاپ ازبکستان است که تمرینات خود برای رقابت در آن انجام می دهند.
 
سونیا نوری زاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:هم اکنون ششمین اردوی تیم بانوان آبهای آرام است که در دریاچه آزادی به همراه 8 پاروزن تیم کانو و کایاک از 12 تیر ماه آغاز خواهیم کرد.
 
وی افزود:این تیم برای مسابقات کاپ ازبکستان که از هفتم تا 12 مهرماه است در حال تمرین می کند .پس از رقابت های کاپ مسابقات  قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که در چین برگزار می شود اما تاریخ مسابقات هنوز اعلام نشده است.
 
نوری زاد در خصوص امکان انتقال اردو بیان کرد:  در ایران پیست مناسبی برای تمرین پاروزنان این رشته نداریم  و مجبور هستیم اردو را در دریاچه آزادی به صورت مستمر ادامه دهیم زیرا از لحاظ خوابگاه و تغذیه و بدنسازی امکانات تکمیل است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.