سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

روز قدس روز وحدت و انسجام مسلمانان

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در پیامی اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد را به حضور باشکوه، پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
روز قدس در آخرين جمعه ماه خدا، ماه دعا و نيايش و بركت فرا می رسد، روزی كه از جمله افتخارات انقلاب شكوهمند اسلامی و از ابتكارات بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) است.

يوم اللهی كه تنها روز فلسطين نيست بلكه روز اسلام، روز حكومت اسلامی و روز رسول الله (ص) است.
 روز قدس، روز خيزش مسلمانان عالم در دفاع از ارزش های الهی و روز دفاع از محرومين و مستضعفين ستمديده عالم است.

روز قدس روز دفاع از فلسطين مظلوم و روز خونخواهی از شهيدانی است كه در برابر گلوله ها و بمب های صهيونيسم تماميت خواه و استكبار جهانی به خاك و خون غلطيده اند.

روز قدس، روز اتحاد مسلمين، وحدت قلوب مومنين و روز همدلی و همزبانی خداجويان عالم است. روزقدس، روز تباهی آمال دشمنان وحدت و انسجام مسلمانان است.

از آن روزی كه صهيونيسم بين الملل، كشور نامشروع اسرائيل را در قلب مهمترين نقطه  فرهنگی، تمدنی و دينی جهان يعني خاورميانه تشكيل داد و فلسطينيان را به آوارگی و كشتار و پريشانی كشاند و كشورهاي عربی را به ناسيوناليسم سوق داد و با صفت خود برتربينی و دنياپرستی، نيل تا فرات را آرزو نمود، داغی شد بر دلهای بيداران عالم و دردی بر جان مومنان و آزادگان جهان و لكه ننگی بر دامان بشريت، لكه سياهی كه باطل است و «ان الباطل كان زهوقا».

روز قدس روز همگرايی هرچه بيشتر مردم، روز مبارزه با زر و زور و تزوير و روز حمايت از قبله اول مسلمين و روز حمايت از اسلام است.

اينجانب فرا رسيدن اين روز سرنوشت ساز را گرامی می دارم و از عموم مردم دارالعباده استان و همچنين مديران، مسئولان و كاركنان ادارات و نهادها به ويژه از همه جوانان غيور و فهيم استان مي خواهم كه با حضور پرشور خود برگ زرين ديگری را بر كتاب افتخارات استان بيفزايند و با الهام از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله خامنه ای و در پيشگاه شهيدان و امام شهيدان سربلندتر از هميشه قد برافرازند.

دير نيست كه همه مردم حق جو و كمال گرای جهان، ندای رأفت، رحمت، مودت، صلح و نوع دوستی اسلام و مسلمانان واقعی را بشنوند و بر آن صحه بگذارند.

به اميد روزی كه به زودی زود، شاهد رفع ظلم، فقر، تبعيض، فساد، استبداد و استكبار از جامعه بشری باشيم.

به اميد پيروزی نهايی اسلام بر كفر جهانی و به اميد ظهور عاجل منجی عالم بشريت قائم آل محمد (عج)
 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: روز قدس ، وحدت ، انسجام ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.