سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری جشنواره مطبوعات و نشریات الکترونیک اصفهان

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک این استان در زمستان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ارزانی تأکید کرد: برگزاری این جشنواره در توسعه کمی و کیفی رسانه‌های استان موثر خواهد بود.
وی اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد همدلی و همزبانی بین اهالی مطبوعات و مسئولان استان، ارتقای محتوا و کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان برشمرد.
ارزانی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو محور اصلی(دارای ١٠ رشته) و محور جنبی(موضوعی) برگزار می‌شود که در بخش اصلی برای هر رشته سه اثر برگزیده و در محور جنبی برای هر بخش دو رتبه معرفی خواهد شد.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: چنانچه شرکت کنندگان در هر بخش کمتر از١٠ نفر باشند آثار رسیده در رشته مرتبط ادغام شده یا رشته مزبور از جشنواره حذف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بخاطر ارتقای کمی و کیفی جشنواره و افزودن به سقف جوایز سال گذشته موفق به برگزاری جشنواره نشدیم، تصریح کرد: در نظر داریم امسال جشنواره ای با کیفت از نظر محتوا و سطح جوایز داشته باشیم.
حجت‌الاسلام امیر ارزانی با اشاره به سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مبنی بر آموزش تخصصی خبرنگاری خاطرنشان کرد: امسال ضمن برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در نظر داریم دوره های تخصصی و آموزشی ویژه اصحاب رسانه در قالب همایش های یکروزه و دوره های مقدماتی و تکمیلی آموزش روزنامه نگاری را با هماهنگی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کنیم.
نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان اصفهان مرداد 93 در اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.