سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کمک مراکز نیکوکاری به ساخت و تعمیر مسکن محرومین

مراکز نیکوکاری شهرستان بجنورد 430 میلیون ریال برای ساخت و تعمیر مسکن محرومین کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)بجنورد گفت: 15 مرکز نیکوکاری در شهر بجنورد و دو مرکز به صورت تخصصی در سطح دانشگاه ها و شرکت آب وفاضلاب فعالیت دارد و علاوه بر این 5 مرکز نیز در دهستان های این شهرستان به محرومین خدمات می دهد.

هاشم بهشتی افزود: سال گذشته با همکاری ومساعدت خیران در مراکز نیکوکاری ؛ سه واحد مسکونی احداث ودر عین حال 10 مورد از منازل مسکونی نیازمندان نیز تعمیر و باز سازی شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)بجنورد یاد آور شد:

بهشتی با بیان اینکه در این مراکز معتمدان محل، نیکوکاران، نماینده کمیته امداد و هیئت امنای مساجد عضویت دارند، گفت: شناسایی و حمایت از نیازمندان در قالب تشکیل پرونده‌ها از محوری‌ترین مأموریت‌های مرکز نیکوکاری محله است.

وی یکی از اولویت‌ها برای راه‌اندازی این مراکز در شهرها را دارا بودن جمعیت حداقل 10 هزار نفر عنوان کرد و افزود:طرح نیکوکاری محله ظرفیت بسیار خوبی برای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه است.

وی گفت: توسعه شبکه های مردمی برای کمک به نیازمندان یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که ایجاد مراکز نیکوکاری در محله ها و مساجد با این هدف صورت گرفته است.

از دیگر اهدا ف ایجاد این مراکز واگذاری برخی از فعالیت های خدمات رسانی این نهاد به مردم و نیز توسعه فرهنگ انفاق در جامعه است.

وی اظهار کرد: وظایف این مراکز جذب مشارکت های مردمی، شناسایی ظرفیت های نیکوکاران و شبکه های مردمی و شناسایی نیازمندان است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.